lauantai 6. joulukuuta 2014

Årets sista utställning

Idag var det dags för årets sista utsällningen Helsinki Winner 2014. Visste att det finns 24 andra gårdshundar på plats. Men tänkte att vi går och gör vårt bästa. 

                                  Volke och jag på väg till utställningen :) 

                                   Volke poserar i sin vinterjacka :) 

Väl i mässcentrum så hälsade Volke glatt på Kerstin och var glad att se henne. :) Sen kom Henna och Emmi med Taru och Volke var jätte glad att se Taru :) 
Efter det kom Kimmo och Volke var helt eld och lågor, så glad att se Kimmo. Gav många glada pussar till Kimmo även om Volke blev mitt i allt lite blyg när alla såg på. ;) 
Mamma kom också och se på oss och Volke var jätte glad. :) 
Volke var den första gårdshunden i ringen och tycker han rörde sig bra, tyckte inte helt om att bli mätt men Kipinä sa att inom tillåtna måtten. 

                                  Vi rör oss i ringen 

                                   Volke på bordet 

                                   Framåt mars :) 

                                  bakifrån sett :) 

                                  I ringen, koncentrerat

                                  Mitt emellan Ubora juniorhanarna 

                                  Hej, jag gjorde mitt och blev placerad, var är godiset? :) 

Tack alla för sällskapet och tack Mari för fotona. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos! Tack!