lauantai 18. tammikuuta 2014

Härligt med soligt väder

Det har varit underbart när det har varit så fint väder och soligt, äntligen. 
Volke har älskat att det finns snö och varit jätte glad varje gång vi är ute och har försökt vara mycket ute med honom. Men alltför länge kan man inte vara när det är ändå så mycket minusgrader. Det har jag märkt att maten har smakat ännu bättre, även om vi aldrig haft problem med att det inte skulle smaka. Nog är det ju så också att människan behöver också mera energi när det är köldgrader och det samma gäller hundar också. :)

Vi var dom senaste dagarna träffat Nooa och Volke har fått leka med honom och det är nog härligt att se hur goda vänner dom har blivit. 
Igår var jag med Volke och hälsa på mamma igen och min bror kom dit också. Volke känner helt tydligt igen sig redan och vet vart vi är på väg när vi åker dit. Det är nog roligt att se hur glad alla blir av Volke. :) 

Idag har vi varit ute och njutit av solskenet och har äntligen kunnat ta foton av Volke i solskenet när solen passligt lyser in här nu på dagen så har jag fått foton var man ser Volkes ögonens färg. :) 

                                          Volke poserar

                                 Nog har han en härlig mild blick

                                          Det är bra att vila emellanåt när man poserar :)

                                          Blicken som säger att jag älskar dig <3

                                 Visst kan jag posera :)
Helt otroligt hur stilig Volke är! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos! Tack!